welcome

၈၈၈၈ ကို ဘယ္သူေတြ စခဲ့စခဲ့ ျပည္သူေတြရဲ့ စုေပါင္းပါ၀င္မွဳက အခရာက်သလို ဘယ္သူေတြေပးဆပ္ေပးဆပ္ အျဖဴအစိမ္းေလးေတြရဲ့ နီရဲတဲ့ေသြး ေတြ က အျမဲ သက္ေသ တည္ေနပါတယ္ ။

ဒီပံုကိုႀကည့္ပါ

Saturday, August 22, 2009


ဒီကိစၥကိုက်မေျပာခ်င္ေနတာ က်မ အလုပ္တာ၀န္ေတြ
နဲ ့ေဆာင္းပါးတစ္ပုဒ္ေရးဖို ့အခ်ိန္အေတာ္ ယူရပါတယ္
စိတ္ထဲေပၚလာတာကေတာ့ ခန ခန ပဲ အေမရိကန္ရဲ့ နိုင္ငံတစ္ကာဆက္ဆံေရး ေတြမွာေျမာက္ကိုရီးယားကို
ကလင္တန္သြားလိုက္ျပီးေတာင္ကိုရီးယားသူအေမရိကန္
နိုင္ငံ သူနွစ္ေယာက္ ကိုျပန္ေခၚလာျပီး ျမန္မာျပည္ ကို အထက္လႊတ္ေတာ္အမတ္သြားလိုက္တာက်မ တို ့ေခါင္း
ေဆာင္ကိုေထာင္ျပန္ခ်ဖို ့အခြင့္အလမ္းျဖစ္ေစခဲ့တဲ့လုပ္
ရပ္ကိုက်ဴးလြန္ခဲ့ဂ်ြန္ယက္ေတာ ကိုျပန္ေခၚသြားတာေတြ
ကိုႀကည့္ရင္ ကမၻာမွာ အေမရိကန္ သူလုပ္သမွ်ျဖစ္ေနတာေလးေတြသ တိထားမိပါတယ္ ။
ျမန္မာစစ္အုပ္စုနဲ ့ေျမာက္ကိုရီးယား နယူးကလီးယား အတြက္ ေပါင္းစည္း ေနႀကတာလည္းကမၻာသိ ျမန္မာ
အစိုးရအေမရိကန္အေပၚထားေျမာက္ကိုရီးယားအေမရိကန္အေပၚထားတဲ့သေဘာထားကြာျခားတယ္မရွိေပ
မဲ့ သူတို ့ငတ္ေနတာ အေမရိကန္စီးပြါးေရးဖြင့္ ဖို ့ပါပဲရင္ထဲကမရွိပဲဆက္ဆံေနႀကေပမဲ့ အေပးအယူကေတာ့
မွ်လို ့ရယ္ေပါ့ ။ဒါ ေကာင္းတယ္ ဂုဏ္ယူတယ္ ခ်ီးမြမ္းတယ္လို ့ ဘန္ကီမိုးဘယ္လိုေျပာေျပာ ရိုးသားတဲ့ေပါင္း
စည္းမွဳညွိနွိဳင္းမွဳလို ့ ေတာ့ က်မ ဘယ္လိုမွ မယံုႀကည္နိုင္ခဲ့ပါဘူး ။

က်မကေတာ့ က်မတို ့ျပည္သူေတြ ကို နိုးေဆာ္ခ်င္တာ က်မ တို ့အေရး က်မတို ့ဘာသာပိုေတြးျပီးပိုလုပ္ႀက
တာပိုေကာင္းပါတယ္ ။ဘယ္နိုင္ငံ ဘယ္အစိုးရကမွ သူတို ့နိုင္ငံသူတို ့နိုင္ငံသားထိ ခိုက္နစ္နာမွာကိုမလိုလား
ႀကပါဘူး။တကယ္လည္းသူ ့ျပည္သူကိုသူတို ့ေစာင့္ေရွာက္ပံုတန္ဖိုးထားပံုဟာက်မတို ့တိုင္ျပည္အေနအထား
နဲ့ဘယ္ေလာက္ကြာျခားသလဲဂ်ြန္ယက္ေတာကိုျပန္ေခၚသြားတာမေႀကနပ္မျဖစ္ႀကပါနဲ့သူ ့အစိုးရကလူပုဂိုလ္
တစ္ေယာက္ တည္းအတြက္ ဘာေတြ ဘယ္ေလာက္ အေပးအယူ နဲ့ လဲလွဲသြားလဲ စဥ္းစားနိုင္ပါတယ္။။က်မ
တို ့ကသာက်မတို ့ေခါင္းေဆာင္ကိုဘာနဲ့မွလဲျပီးေနအိမ္ထဲကမထုတ္နိုင္ႀကေသးပါဘူး။က်မကိုယ္တိုင္လည္း
အသံုးမက်တဲ့ေနရာကိုေရာက္ေနလို ့သံုးမရျဖစ္ခဲ့ရတာေတြ အတြက္ေနာင္တ ရမိပါတယ္။ဒီပံုေလးေမး(လ္)
တစ္ခုကေရာက္လာတဲ့အခါ ကိုယ့္ကိုယ္ကိုယ္သာအားကိုးရာ ဆိုတာပိုျမင္သာလာတာေႀကာင့္က်မတို ့နိုင္ငံ
အေရး က်မတို ့ပဲ တိုက္ပြဲ၀င္ေပးရမွာအေသအ ခ်ာပါပဲ လုိ ့ခံစားတင္ျပလိုက္ပါတယ္ ။။

0 comments: