welcome

၈၈၈၈ ကို ဘယ္သူေတြ စခဲ့စခဲ့ ျပည္သူေတြရဲ့ စုေပါင္းပါ၀င္မွဳက အခရာက်သလို ဘယ္သူေတြေပးဆပ္ေပးဆပ္ အျဖဴအစိမ္းေလးေတြရဲ့ နီရဲတဲ့ေသြး ေတြ က အျမဲ သက္ေသ တည္ေနပါတယ္ ။

လမ္းတစ္ခုကိုေလ်ာက္ရင္အဆံုးထိ္ေလ်ာက္ ( ဘဘဦးႀကည္ေမာင္ကြယ္လြန္ျခင္း ငါးနွစ္ျပည့္ )၁၉-၈-၂၀၀၉

Tuesday, August 18, 2009

ဗုိလ္ခ်ဳပ္ခင္ညြန္ ့ ကို စစ္ခံုရံုးတင္ပစ္မယ္ လို သူ ေျပာခဲ့သလိုျမန္မာျပည္ထဲကေခါင္းေဆာင္တစ္ဦးေလာက္က
ဗိုလ္သန္းေရႊကို လည္လွီးပစ္မယ္ လို ့ ေျပာႀကရင္ သိတ္ေကာင္းမွာပဲေနာ္ --


ဒီကေန ့ (၁၉-၈-၂၀၀၉) ဟာ က်မတို ့ရဲ့ ေက်းဇူးရွင္ ၁၉၉၀ ေရြးေကာက္ပြဲ ႀကီးကို တနိုင္ငံလံုးအတိုင္းအတာနဲ့
ေအာင္ျမင္နိုင္ေအာင္ ဘဘဦးႀကည္ေမာင္ရဲ့ စည္းရံုးစြမ္း
ရည္နဲ ့ေအာင္ပြဲခံ နိုင္ ခဲ့ တာပါ ။။စစ္အုပ္စုက ျပည္သူ ့
အာဏာ ကိုျပည္သူဆီ မလႊဲေပး ပဲ ဆက္လက္အုပ္စိုးထား
ေပမဲ ့ ၁၉၉၀ ေရြးေကာက္ပြဲ ေအာင္နိုင္ခဲ့တဲ့သမိုင္းက
ေတာ့ ကမၻာမွာ သိတ္ကို ျမင့္မားခဲ့တဲ့ေအာင္ျမင္မွဳပါပဲ ။
က်မတို ့ ဘဘ ဦးႀကည္ေမာင္ရဲ့ စည္းရံုးေရးစြမ္းရည္နဲ ့
စိတ္ေစတနာျမင့္မားမွဳကိုဘယ္ေသာအခါမွ ေမ့ေပ်ာက္
နိုင္မွာမဟုတ္ပါဘူး ။ ဒီကေန ့ ဟာဆို ဘဘ ကြယ္လြန္
ခဲ့တာ ၅နွစ္ျပည့္သြားျပီျဖစ္သလို က်မ ျမန္မာျပည္ကို ခ်န္ရစ္ခဲ့ရတာလည္း ေနာက္လ ဆို ၅နွစ္ျပည့္ေျမာက္ခဲ့
ပါျပီး။ ဘဘ ရဲ့ တိုင္းျပည္အတြက္စြမ္းေဆာင္ခဲ့မွဳေတြ ကို ဒီစာမ်က္နွာမွာပဲ ရွာျပီး ထပ္ဖတ္ ႀကည့္ လိုက္ႀကပါဦး။
မဖတ္ျဖစ္ေသး တဲ့သူေတြ ေပါ့ ။ က်မ တို ့မွာ ကိုးကြယ္ရာအားထားရာ ဗုဒၶရွင္ေတာ္ဘုရား ရွိခဲ့ပါတယ္ ။ ဘုရား
ရွင္ရဲ့တရားေတာ္ေတြ အရ သူေတာ္ေကာင္းေတြ နဲ ့ ေပါင္းေဖၚယွဥ္တြဲ ရျခင္းရအက်ိဳးေတြ သူေတာ္ေကာင္းေတြ
ရဲ့ နည္းနိႆယေတြ လိုက္နာက်င့္သံုးသူေတြ ရဲ့ အက်ိဳးေတြ အားလံုးသိရွိႀကျပီးသားျဖစ္မွာပါ ။။ က်မ ကေတာ့
က်မ ဘ၀ မွာ လူျဖစ္ရက်ိဳးနပ္ တယ္လို ့ ခုေနက်မေသဆံုးသြားလည္း က်မေႀကနပ္မွဳေတြ ရွိတယ္လို ့ယံုႀကည္
ပါတယ္ ဘာ့ေႀကာင့္လဲ ဆိုရင္ က်မ ဆရာေကာင္းသမားေကာငး္တြ ခုလို မွီ၀ဲခြင့္ရလို ့ပါပဲ။
ဒီကေန ့ ကြယ္လြန္တာ (၅) နွစ္ျပည့္တဲ့ ဘဘ နွစ္ပတ္လည္ ကို က်မ မျပဳလုပ္နိုင္ခဲ့တာေတာ့ အေတာ္ကိုစိတ္
မေကာင္းျဖစ္ခဲ့ရပါတယ္ ။ဒါေပမဲ့ ဘဘေရာက္ရာဘ၀က သာဓုေခၚေနမွာပါ က်မ ဘဘ ရဲ့ ေက်းဇူးေတြ ကို
သူေတာ္အခ်င္းခ်င္းသတင္းေလႊ ့ေလႊ ့ေပါင္းဖက္ေတြ ့ ဆိုသလိုမ်ိဳး ပန္းသတင္းေလညင္းေဆာင္သလိုမ်ိဳး ကု
သိုလ္ျပဳခဲ့ပါတယ္ ဘဘ --ဘဘ ေရ ဘဘ မွာႀကားခဲ့တဲ့ လမ္းတစ္ခုကိုေလ်ာက္ရင္အဆံုးထိ္
ေလ်ာက္ ေစတနာအရင္းခံျပီးသတၱိရွိရွိေလ်ာက္ ေရာက္ကိုေရာက္မယ္ ဆိုတဲ့ စကား သမီးေမ့မထားရံု
တင္မက လက္ေတြ ့က်င့္ႀကံေနပါတယ္ ။ ဘဘ ေကာင္းရာဘံုဘ၀ မွ သာဓုေခၚနိုင္ပါေစ ----

သမီးတပည့္
အိေရႊစင္ညြန္ ့

0 comments: