welcome

၈၈၈၈ ကို ဘယ္သူေတြ စခဲ့စခဲ့ ျပည္သူေတြရဲ့ စုေပါင္းပါ၀င္မွဳက အခရာက်သလို ဘယ္သူေတြေပးဆပ္ေပးဆပ္ အျဖဴအစိမ္းေလးေတြရဲ့ နီရဲတဲ့ေသြး ေတြ က အျမဲ သက္ေသ တည္ေနပါတယ္ ။

၀ိညာဥ္မ်ားနွင့္အတူ

Sunday, August 2, 2009



ရွစ္ဆယ့္ရွစ္ရဲ့ည
က်မကေလးဘ၀ပါ
အက်ၤ ီအျဖဴ စကတ္အစိမ္းနဲ ့
က်မလည္းစြာရဲခဲ့သူပဲေပါ့
ထ(၁) အင္းစိန္ စုရပ္က
ရွစ္ဆယ့္ရွစ္ညအတြက္
ထင္ရွားတဲ့မွတ္တိုင္ေပါ့
အင္းစိန္ ဆူးေလအထိလမ္းေလ်ာက္
က်မ အဲဒီ့ည အိမ္ကေပ်ာက္ခဲ့တယ္

ပူေလာင္စပ္ဖ်င္းေမာပမ္းျခင္းနဲ့အတူ
အာေခါင္ကြဲအပ္ အသံေတြမထြက္ေတာ့တဲ့ညေပါ့
ဒါေပမဲ့---ေဘး၀ဲယာကျပည္သူ ့အသံ
ပင္ပမ္းရဒဏ္ေျပျပီပဲေလ
ဆားသံပုရာခြြံေကြ်းလာတဲ့ျပည္သူ
ျဖဴျဖဴမဲမဲက်မ နွုတ္ခမ္းဟေပးျမဲေပါ့
ဘယ္သူဦးေဆာင္ဦးေဆာင္
အားလံုးဟာတစ္သံတည္းပါ
အေရးေတာ္ပံုေအာင္ရမည္

တေျဖာင္းေျဖာင္းလက္ခုပ္သံေတြရဲ့ႀကား
ျမိဳ ့ေတာ္ခမ္းမေရွ့ကိုေရာက္သြားႀကျပီ
က်မကိုခ်ီမ ရဲေဘာ္တစ္ဦးက
ငါ့ညီမငယ္ဒါေဟာကြယ္တဲ့
ဘယ္သူဘယ္၀ါမွန္းမသိ
က်မစာရြက္ကိုင္ျပီးအသံကုန္ဟစ္ေတာ့
လက္ခုတ္သံေတြမစဲ
ဟုတ္တယ္ ဟုတ္တယ္ ႀသဘာေပး
က်မနထင္ေသြးႀကြ
အဲဒါက်မရဲ့ေတာ္လွန္ေရးအစပါ

တက္နိုင္သူေတြကလက္ကိုင္ပ၀ါေလးေတြေ၀ငွ
မ်က္ရည္ယိုဗံုးသတင္းပ်ံ့လြင့္
အားလံုးဟာေႀကာက္ရြ့ံျခင္းအလ်ဥ္းမဲ့ညေပါ့
(၇၇)ခြန္ခြန္ လာတယ္ေဟ့
ပစ္ခိုင္းလို ့ျပန္သြားတယ္တဲ့
ေဟာ ခုလာတာ (၂၂)နွစ္ဆယ့္နွစ္
ခ်င္းတပ္အသစ္ဆိုပဲ
ပစ္ --ပစ္ ကြာ
ဒို ့ဆႏၵကမၻာသိေစရမယ္ ေက်ာင္းသားတစ္ဦးရဲ့အသံ
အဲဒီ့ေနာက္ --ဒိုင္း--ဒိုင္း--ဒိုင္း
က်မကိုလူတစ္ေယာက္ဆြဲေျပး
ဗႏၶဳလပန္းျခံေဘးကလက္မွတ္ရံုေလးႀကားမွာ
က်မတုန္ရီစြာနဲ ့
ပစ္တယ္ဟ ပစ္တယ္ဟ အသံႀကားရာလွည့္ႀကည့္
က်မမ်က္စိမမွားခဲ့ပါဘူး
ျဖဴစိမ္း ရင္ဖံုးနဲ ့ ဆရာမတစ္ဦး
သူနဲ ့အတူေက်ာင္းသားနွစ္ဦး ၀မ္းလ်ားေမွာက္က်
ေသြးအိုင္ထဲမွာ အဲဒီ့ညေပါ့

က်မ ဒူးတုန္လို ့ေရွ့ဦးတည္ရာေျပး
လသာ က ျပည္သူေဖးမကူလို ့
အသက္၇ွင္သန္ခြင့္ရခဲ့ေသးေပမဲ့
ရွစ္ဆယ့္ရွစ္ညရဲ့ ၀ိညာဥ္မ်ားဟာ
က်မတို ့နဲ ့အတူ ခုခ်ိန္ထိ
တိုက္ပြဲ၀င္ေနဦးမွာ အေသအခ်ာပါ
ခုလိုလရဲ့ ရွစ္ရွစ္ ညေတြဟာ
အသစ္ အသစ္ေသာ ေ၀ဒနာကိုရေစတာမို ့
အာဏာရွင္မက်မခ်င္း အံႀကိတ္အားခဲရင္းနဲ ့
အျမဲထာ၀ရသင္တို ့၀ိညာဥ္မ်ားနဲ ့အတူတကြ။။။။။။။။။။။။။။။။။။


ေမအိခင္(လယ္ေ၀း)

0 comments: