welcome

၈၈၈၈ ကို ဘယ္သူေတြ စခဲ့စခဲ့ ျပည္သူေတြရဲ့ စုေပါင္းပါ၀င္မွဳက အခရာက်သလို ဘယ္သူေတြေပးဆပ္ေပးဆပ္ အျဖဴအစိမ္းေလးေတြရဲ့ နီရဲတဲ့ေသြး ေတြ က အျမဲ သက္ေသ တည္ေနပါတယ္ ။

က်မရင္ေသြးေလးေတြျဖစ္တဲ ့ ရည္မြန္ နဲ ့ယဥ္မြန္ ရဲ့ေမြးလ ဂ်ဴလိုင္

Thursday, July 9, 2009


သမီးႀကီး ရည္မြန္ထိပ္ထား (၄)နွစ္သမီး နွဲ့ က်မတို ့ေခါင္းေဆာင္



ဂ်ဴလိုင္မွာေမြးတဲ့ July Sister နွစ္ေယာက္ ပါ


စိမ့္စမ္းေရေအးသမီးေလးေတြ

စိမ့္စမ္းေရေအးသမီးေလး ေတြ ကို က်မ ဇူလိုင္ လထဲမွာပဲ ေမြးဖြြါးခဲ့ပါတယ္ သန္ဘက္ခါ
ဆိုက်မရဲ့ ခ်စ္သမီးႀကီးထက္ရည္မြန္အိရဲ့ေမြးေန ့ေပါ့ -ေနာက္ထက္ သန္ဖက္ခါျဖစ္တဲ ့
၁၃-၇-၂၀၀၉ ေရာက္ျပန္ေတာ့ ခ်စ္သမီးငယ္ေလးရဲ့ေမြးေန ့ေရာက္ျပန္ေရာ နွစ္ေယာက္
လံုးတစ္ေနရာတည္းအတူရွိေနရင္ျဖင့္သူတို ့ေလးေတြရဲ့ေမြးေန ့အလွဴကိုတစ္ရက္တည္း
က်မ ကုသိုလ္ျပဳေလ့ရွိပါတယ္။ ဒါေပမဲ့ ဒီနွစ္ေတာ့ သူတို ့ညီအမေတြအတူမရွိနိုင္ရွာႀက
ဘူးေလ----

၁၁-၇-၂၀၀၉ မွာ က်ေရာက္မဲ့ေမြးေန ့ရွင္က်မရဲ့သမီးႀကီး အေႀကာင္းေလးစဥ္းစားတိုင္း
က်မ ဂရုဏာပိုမိပါတယ္ ။ မိဘတိုင္းကသားသမီးကိုခ်စ္တာဂရုဏာပိုတာခ်င္းအတူတူ
က်မ သမီးႀကီးရဲ့ ဘ၀ ကေတာ့က်မတင္မက က်မကိုခ်စ္တဲ့ရဲေဘာ္မ်ားကသိတ္သနား
ႀကပါတယ္။သူမ်ားအေမနဲ့မတူတဲ့အေမ့ဗိုက္ထဲကိုသူ၀င္လာတာကိုက ေထာင္၀င္စာ
ေတြ ့ဖို ့အမိမဲ့(ေ၀း)သမီးေလးျဖစ္ဖို ့မိခင္ရဲ့ ဂရက္ေတြေႀကာင့္ကေလးဘ၀ေလးနဲ ့အ
ခ်ဳပ္အေႏွာင္အထိမ္းသိမ္းခံရဖို ့မ်ားသိသိနဲ ့ ဒီအေမကိုပါရမီျဖည့္ဖို ့ အံတင္းျပီး၀င္လာ
ေရာ့သလား က်မေတြးမိပါတယ္ ။
က်မ တို ့ပါတီမွာညီလာခံ လုပ္မယ္လို ့ေႀကညာတဲ့ည ကက်မကို အင္းစိန္ရဲစခန္း က
ရဲကားနဲ့ေထာက္လွန္းေရးတစ္ခ်ိဳ ့လာေခၚပါတယ္ ။က်မသမီးက က်မ ဆီမွာမရွိဘူး
ေမြးျပီကတည္းက က်မအေဒၚေတာ္သူကပဲ ေခၚထားျပီး ရြာရိုးကိုးေပါက္ေလ်ာက္သြား
ျပီး လူငယ္ေတြကိုလွည့္စည္းရံုးေနတဲ့က်မနဲ ့သူ ့ေျမး ကိုစိတ္မခ်လို ့တဲ့ေလ--

ဒါေပမဲ့က်မ အခ်ဳပ္ကားေပၚအတက္မွာျပီးခဲ့တဲ့ ဧျပီ လကအဖမ္းခံတဲ့ထဲပါတဲ့ က်မညီမ
အငယ္ဆံုးရဲ့ ဂုတ္ပိုးေပၚမွာက်မသမီးေလး က ေမႀကီး ကိုဖမ္းသြားျပန္ျပီလားလို ့ေမး
တယ္ က်မ ညီမအငယ္ကေတာ့ ထံုးစံအတိုင္းအသံျပဲႀကီးနဲ ့မႀကီးဆိုျပီး ေအာ္ငိုေနရွာ
တယ္ညီမလုပ္သူက ကေလးအိပ္ခ်ိန္မို ့ျပန္လာအပို ့က်မကို အခ်ဳပ္ကားေပၚမွာသူတို ့
ေတြရုတ္တရက္ေတြ ့လိုက္ရတာပါပဲ ။က်မသတိထားမိတာ သမီးႀကီးက ခပ္မာမာပဲ
အဲဒီ့တုန္းက မသိတက္ေသးလို ့မာတာ ထင္ခဲ့တာ ဒါေပမဲ ့ သူ ့အေမ က်မအခ်ဳပ္က
လႊတ္ျပီး ေနာက္လပိုင္းအႀကာမွာ ေထာင္ နွစ္ႀကီးက်ျပန္ေတာ့လည္း ေထာင္၀င္စာခန္း
မွာက်မသမီးႀကီး ငိုျပီးျပန္သြားတဲ့ရက္ တစ္ခါမွ မႀကံဳဖူးမေတြ ့ဖူးခဲ့ပါဘူးဒါေပမဲ့ အေမ
ျဖစ္တဲ့က်မ ကေတာ့ အမိန္ ့ခ်မဲ ့ ရက္ ရဲ့ ညကမက္တဲ့ အိပ္မက္မွာ က်မသမီးႀကီးကို
က်မ ထမင္းခြံေနရင္း ေန ့ခင္းေႀကာင္ေတာင္ ကိုေလာကႀကီးကအေမွာင္က်သြားပါ
ေရာတဲ ့က်မ က သမီးေကာ သမီး ဆိုလိုက္စမ္းေတာ့ ကေလးကဘယ္ဆီေရာက္သြား
မွန္မသိပဲ က်မ နဲ ့က်မသမီးႀကီး အိပ္မက္ထဲမွာ ကြဲသြားႀကတာ -- မိုးလည္းလင္ ၇ံုး
ထုတ္ေတာ့က်မေထာင္(၇) နွစ္ ေပါ့ အိပ္မက္ထဲမွာ ေနႀကတ္ ျပီး ေမွာင္သြားသလို
က်မသမီးႀကီး ဘ၀ဟာလည္း အမိမဲ့သားေရနည္းငါး လို သူ ့အသိစိတ္နဲ ့
သူႀကီးျပင္းလာရပါေတာ့တယ္ ။

မိခင္ကိုေထာင္၀င္စာမပ်က္တန္းလာေတြ ့တိုင္းသူ ့အမူအယာသူ ့အသံသူစကားေတြ
က က်မကိုပဲဆရာလုပ္တယ္ေမေမလိမ္လိမ္မာမာေနေနာ္ေထာင္ထဲမွာရန္မျဖစ္ နဲ ့
ဟို စစ္သားမိန္းမ ၀၀ႀကီး ေတြနဲ့လည္းမျဖစ္နဲ ့ဒီစစ္သားႀကီးေတြ နဲ့လည္းရန္မျဖစ္နဲ ့
တဲ ့က်မ မွာရီ လိုက္ရတာသူေျပာသလိုပဲ က်မ က ေဒါသႀကီးႀကီးမဟုတ္လား ။ က်မ
အျမဲအမွတ္ရေနတာေထာင္၀င္စာလာေတြ ့လို ့သံပရာသီး မပါရင္ က်မ မည္တြန္
ေတာက္တီးေနက်ကို သူမွတ္မိတဲ့ေန ့ကစ က်မ အတြက္ သူကိုယ္တိုင္သံပရာသီး
၀ယ္လာေႀကာင္း ေထာင္၀င္စာခန္း၀င္တာနဲ ့ေအာ္ဟစ္ေျပာေလ့ရွိတာပါပဲ -အေမ
ကို သူဂရုစိုက္တယ္ဆိုတာငယ္ငယ္ထဲက ျပတက္တာေလးေတြေပါ့။

က်မလည္းေထာင္ကလႊတ္သူလည္းႀကီးလာေရာ သမီးနဲ့ အေမ ဆက္ဆံေရးဟာ
ငယ္ငယ္ကဆရာလုပ္တာအေႀကာတင္းတာ သေဘာေတာ္က်ေနတဲ့က်မ သူ ့ေျပာ
ေပါက္ေတြ ကို မႀကိဳက္ခ်င္ေတာ့ပါဘူး ။သူသိသူတက္ ေျပာပံုက အေမရဲ ့နိုင္ငံေရး
နဲ ့အေတြးအေခၚေတြကိုကအစသူ၀င္ေရာက္စြပ္ဖတ္လာပါတယ္ ။ က်မငယ္ငယ္
တုန္းက လက္၀ဲ ကိုအားက်ျပီး လီနင္ တို ့ဥကၠဌေမာ္ တို ့ စကားေတြေလ်ာက္ေျပာ
သလို သူကလည္း စာနဲ့ ေပနဲ ့က်မ ကို ခ်ေတာ့တာပါပဲ ။ က်မ စိတ္တိုလြန္းရင္ ထ
ထုပစ္ပါတယ္ ။ အနာခံျပီး သူ ့အျမင္ သူ ့အယူအဆဒါ-ဒါ ဆိုျပီးက်မကိုဘယ္ေတာ့
မွသူ အေလ်ာ့ေပးေလ့မရွိေတာ့ ပါဘူ း။

က်မ သူကိုဆူပူေသာင္းက်မ္းျပီးတဲ့ညေတြမွာလည္းကြန္ပ်ဴတာထိုင္ခ်ိန္မ်ားလို ့အေပၚ
ထပ္တက္မအိပ္နိုင္တဲ့ က်မကို အိပ္ေနတဲ့မို ့ယာႀကီးနဲ ့အတူအေမေရာမို ့ယာပါ မနိုင္
တနိုင္မျပီး ေထာင္ျပီးသားျခင္ေထာင္အုပ္ေဆာင္းနဲ ့သူအုပ္ေပးေလ ့ရွိပါတယ္က်မ
မသိဟန္ပဲေနခဲ့ျပီး အေမဆိုတဲ့ မာန နဲ့သူ ့ကိုသိတ္အေလ်ာ့မေပးခဲ့ပါဘူး။

သူ့ဖာသာကိုယ္ပိုင္ေတြးျပီးေရးေနတာနဲ ့က်မ အယူအဆ လႊဲတာမ်ားလာေတာ့ က်မ
စိတ္ကိုက်မ သတိျပန္ခ်ပ္ျပီး သူ ့ကိုလြတ္လြတ္လပ္လပ္ေတြးေရး ပါလို ့ခြင့္ျပဳလိုက္
ပါတယ္ ။ အဲဒီက စ သူ ဘာလုပ္ရမယ္ ဆိုတာ သူ ့ဖာသာဆံုးျဖတ္ရင္းနဲ ့ကပဲ ရက္တစ္
ရက္ မွာ က်မ သမီးႀကီးကို သူတို ့ဖမ္းသြားျပီ တဲ ့က်မ ခ်က္ခ်င္း ရင္ထဲ စူးသြားပါတယ္
ေနာက္က်မ စိတ္ကိုက်မသတိထားလိုက္တဲ့အခါ ငါ့ရဲေဘာ္ေတြ ငါ ့ေခါင္းေဆာင္ေတြ
ငါတို ့ကိုေလးစားျပီးငါတို ့ေလ်ာက္တဲ့လမ္းအတိုင္းေနာက္ကလိုက္ခဲ့သူေတြ ေထာင္ထဲ
မွာတစ္ပံုႀကီးပဲ သူတို ့ မိဘေတြေကာဘယ္လိုခံစားရမလဲ ေတြးျပီး ကိုယ့္ေသြးသားဆို
တာပို လို ့ ေပးဆပ္သင့္တာေပါ့ ဆိုတဲ့ ခံယူခ်က္နဲ ့ သမီးႀကီးဟာ သမီးဆိုတာထက္ ရဲ
ေဘာ္သမီး အေမ့သမီးရဲေဘာ္လို ့ေတြးျပီး ၁၅နွစ္မွာေထာင္ထဲ၀င္ဖူးတဲ့က်မ နဲ့ ထပ္တူ
က်မသမီးဟာလည္းပ်ိဳျမစ္နုနယ္တဲ့ဒီလိုအရြယ္မွာပဲအဖမ္းခံလိုက္ရတာ -ကို တကယ္
ကိုျပန္ေတြးတိုင္း ေႀကကြဲေႀကနပ္ မွဳမ်ားစြာနဲ ့ရယ္ပါ ။ သူတို ့ျပန္လႊတ္လိုက္ျပီ ဆိုျပန္
တဲ့အခါမွာလည္း ပိုမိုျပီး၀မ္းသာမိတာအလ်ဥ္းမရွိ သမီးအေမ့ရည္ရြယ္ခ်က္အတြက္
ပါရမီျဖည့္တက္ခဲ့တာကိုပဲ ၀မ္းသာဂုဏ္ယူရင္းဒီမိသားစုေတြျပန္ဆံုမဲ့ ဘ၀တေန ့--
ျမန္မာျပည္မွာသာရခ်င္ မိပါတယ္။

ခုေနခါဖြင့္ေျပာလို ့မရနိုင္ေသးတဲ ့တခ်ိန္ႀကေတာ့သိမွာပါဆိုတဲ ့ ေမေမတို ့ရဲေဘာ္
တစ္ဦး သမီး နဲ ့ေမေမ အတြက္ စပ္ေပးခဲ့တဲ ့သီခ်င္းေလးဟာ ခု --သမီးနဲ ့ေမေမ
အတြက္ ထက္ အခ်ိန္မက်ေသးလို ့မသိေသးသူေတြ --အတြက္ ျဖစ္ေနျပီသမီးေရ --
ပါရမီျဖည့္ခဲ့တဲ့ အတြက္ ေက်းဇူးတင္ပါတယ္လို ့သမီးႀကီးကို ေဟာ့ဒီ့ေ၀းရပ္ကေန
ေမေမ ဆုေတာင္းေပးလိုက္တယ္ -သူေတာ္ေကာင္းေတြ နဲ့သာေပါင္းေဖၚယွဥ္တြဲ
မွီ၀ဲနိုင္ပါေစ --

သမီးငယ္ေလး စုယဥ္မြန္ေထြး အေႀကာင္းေတာ့ မ်ားမ်ား မေျပာေသးပါဘူး ငယ္လြန္း
ေပမဲ ့ ဒို ့တာ၀န္အေရးသံုးပါးႀကားရင္ ေမေမ ခ်ီးထုတ္ေတြေႀကညာေနတယ္ေနာ္
ဆိုျပီး TV ေျပးပိတ္ တာကစ သူလည္း အေမ့ဗီဇျပလာပါျပီ သမီးႀကီး ထက္ေတာ့ ပို
ဆိုးမဲ့ပံုပါပဲ သမီးႀကီးက ငယ္ငယ္ကဆိုေႀကြးတာစား ထားရာေနပါတယ္ အငယ္ေလး
ကေတာ့ မႀကိဳက္ရင္ ပစ္လိုက္တဲ့အက်င့္နဲ ့တဇြတ္ထိုးေလးပါပဲ ။ သမီးေတြ ဘယ္လို
ဘယ္ေလာက္ပဲ ဆိုးပါေစ --အာဏာ၇ွင္ အက်င့္ဆိုးေတြ မပါရင္ က်မ သူတို ့ကိုေမြး
ရက်ိဳးနပ္ပါတယ္ ။

ဂ်ဴလိုင္ညီအမအတြက္
ေမေမ

0 comments: