welcome

၈၈၈၈ ကို ဘယ္သူေတြ စခဲ့စခဲ့ ျပည္သူေတြရဲ့ စုေပါင္းပါ၀င္မွဳက အခရာက်သလို ဘယ္သူေတြေပးဆပ္ေပးဆပ္ အျဖဴအစိမ္းေလးေတြရဲ့ နီရဲတဲ့ေသြး ေတြ က အျမဲ သက္ေသ တည္ေနပါတယ္ ။

လိွဳင္သာယာ ကစခဲ့တဲ့့အလုပ္သမားသပိတ္အတြက္ေကာင္းျမတ္တဲ့ကဗ်ာတစ္ပုဒ္

Tuesday, February 23, 2010

“က်မတုိ႔မွာ ေခါင္းေဆာင္မရွိဘူး … ရွင္တုိ႔မွာ ေခါင္းမရွိဘူး”
ရြက္သစ္

ငယ္ငယ္က
ဥေရာပကြၽန္ ေတာ္လွန္ေရးသမုိင္းမွာ
အဖမ္းခံရတဲ့ ကြၽန္သူရဲေကာင္းေတြအၾကား
‘ဘယ္ေကာင္လဲ စပါတာကပ္’ လုိ႔ ေမးေတာ႔
အားလံုးမတ္မတ္ရပ္ၿပီး
ငါပဲ၊ က်ဳပ္ပဲ၊ ဒီမွာပဲ ဆုိၿပီး
ရင္ေကာ့ေျဖခဲ့ၾကတယ္ ...
ငါ့ငယ္အိမ္မက္ထဲက သူရဲေကာင္းေတြေလ
ၾကက္သီးေတြ ျဖန္းျဖန္းေဝ အားက်ခဲ့ဖူးတယ္ ...။

အခုအရွင္လတ္လတ္ႀကီး ျမင္ေတြ႔ခဲ့ရၿပီ ...
ဒါေပမယ့္
စပါတန္ေတြလုိ ေယာကၤ်ားေတြ မဟုတ္ဘူး
စပါတန္ေတြလုိ လက္နက္ေတြ ကိုင္တုိက္ခဲ့သူေတြ မဟုတ္ဘူး
သူတုိ႔ရင္ထဲမွာ ဒုကၡသစၥာဒိုင္းနဲ႔
သူတုိ႔ႏုတ္ဖ်ားက သံမဏိသြားလုိ လက္နက္က
“က်မတုိ႔မွာ ေခါင္းေဆာင္မရွိဘူး ...
က်မတုိ႔မွာ ေခါင္းေဆာင္မရွိဘူး ....
က်မတုိ႔မွာ ေခါင္းေဆာင္မရွိဘူး .....
က်မတုိ႔မွာ ေခါင္းေဆာင္မရွိဘူး ......
က်မတုိ႔မွာ ေခါင္းေဆာင္မရွိဘူး .......”

ဟုတ္ပါရဲ႕
က်မတုိ႔မွာ ေခါင္းေဆာင္မရွိဘူး
က်မတုိ႔မွာ က်မတုိ႔ပဲရွိတယ္ ...
ေခါင္းေဆာင္မရွိတဲ့ က်မတုိ႔ေလးေတြက
ေခါင္းမရွိတဲ့ လူေတြကို ေအာ္ေျပာလုိက္တဲ့ အသံ
ကမၻာကို ခါညံသြားခဲ႔တယ္ ...။

ေၾသာ္ ... လႈိင္သာယာ ... လႈိင္သာယာ
နာမည္ကလြဲၿပီး
ဘာမွ မလိႈင္ခဲ့၊ မသာခဲ့၊ မယာခဲ့ေနရာ။

လႈိင္သာယာဆုိတာ
က်မတုိ႔ကို ရွိရင္းစြဲေနရာေတြကေန
ကန္ထုတ္ခံခဲ့ရတဲ့ ေနရာ ...
က်မတုိ႔ကို က်ဴးေက်ာ္ဆုိၿပီး
က်မတုိ႔ဘဝေတြထဲကို
ေခါင္းမရွိသူေတြ က်ဴးေက်ာ္လာၿပီး
လိႈင္သာယာဆီကို ပို႔ပစ္ခဲ့တာေလ …။

ဒါေပမယ့္ က်မတုိ႔ ႐ိုးသားခဲ့တယ္
က်မတုိ႔ သစၥာျမဲခဲ့တယ္
က်မတုိ႔ သည္းခံခဲ့တယ္ …။

က်မတုိ႔ ႏုိင္တဲ့ဝန္
က်မတုိ႔ စြမ္းတဲ့အားနဲ႔
က်မတုိ႔ဘဝကို အစြင့္ဆံုးကားခ်ဲ႕ခဲ့တယ္ …။

က်မတုိ႔အားလံုး
လႈိင္သာယာမွာ ေပ်ာ္ေအာင္ေနခဲ့ပါတယ္ …။
က်မတုိ႔တေတြ ေက်ာ္ေအာင္မေနခဲ့ဖူးသလုိ …
ႂကြားေအာင္ေနဖုိ႔လည္းေဝး ... ေဝးလြန္းခဲ့ပါတယ္…။

အေဖ ရွာမေလာက္တာကို အေမ ဝင္ကူေထာက္ၿပီး
ေမာင္နဲ႔ ႏွမတေတြ
တခြန္တအား စီးဝင္႐ုန္းခဲ့ရတဲ့ေနရာဟာ
လႈိင္သာယာပါ ...။

တေန႔ ၅၀၀-၁၀၀၀ ကေန
တလ ၂၅၀၀၀-၃၀၀၀၀ ေတြ စုေဝးရာ
ေအာင္ေျမဌာေန လႈိင္သာယာေျမပါ ...။

က်မတုိ႔ရဲ႕ဒုကၡသစၥာဟာ
ေတာ္လွန္ေရးဂါထာျဖစ္လာတဲ့တေန႔က်ေတာ့
တာဝန္ယူညိႇႏႈိင္းေပးတတ္ပံုမ်ား
ကမာၻမွာ ဘုရားတည္၊ ေက်ာင္းေဆာက္ေနပါတယ္လုိ႔ အူတတ္တဲ့
ေခါင္းမရွိ လူႀကီးမင္းမ်ားခမ်ာ
ျပာျပာသလဲ ေခါဘဏီတပ္ႀကီးခ်ီလုိ႔
ဒုိင္းလႊားေသနတ္ တကားကားစီလုိ႔
က်မတုိ႔ဆီ ေရာက္လာပံုမ်ား
သူတုိ႔နဲ႔ က်မတုိ႔အၾကား ရန္၊ ငါစည္းမ်ား ျခားထားသလုိလုိ
က်မတုိ႔မ်ား လက္နက္ဆြဲကိုင္ ေတာ္လွန္ႏုိင္သလုိလုိ
က်မတုိ႔မ်ား ေဒါင္းအလံလႊင့္ သူတုိ႔ကို ေတာ္လွန္တတ္သလုိလုိ
က်မတုိ႔မ်ား သူတုိ႔အေၾကာဆြဲေစတတ္တဲ့ ဒီမုိကေရစီ ေတာင္းေနသလုိလုိ ...။

က်မတုိ႔ စု႐ံုးေနတယ္ဆုိတာ
ရွင္တုိ႔ရွာခဲ့တဲ့ ျပႆနာရဲ႕ေနာက္ဆက္
ကုန္ေစ်းႏႈန္းေတြ ပ်က္ကုန္လုိ႔
လစာတုိးေပးေရးအတြက္
က်မတုိ႔ အလုပ္ရွင္နဲ႔ ေဆြးေႏြးေနတာပါရွင္ ...။

ေခါင္းမရွိေတာ့ ျပန္မစဥ္းစားႏုိင္ထင္ပါ့
က်မတုိ႔ဘဝေတြကို လႈိင္သာယာ
ရွင္တုိ႔ ပို႔ခဲ့တာကို၊
အထည္ခ်ဳပ္ေတြ ရွင္တုိ႔ တည္ခဲ့တာကို၊
စက္မႈဇံုေတြ ရွင္တုိ႔ ေဆာက္ခဲ့တာကို၊
အရသာက ရွင္တုိ႔လွ်ာေပၚမွာ
ဘဝနာတာက က်မတုိ႔ပါရွင္ ...။

အခုၾကည့္
အိတ္အုိင္ဗြီေရာဂါသည္နဲ႔ အဆင္းရဲဆံုး ကေလးငယ္ေတြကို
လႈိင္သာယာမွာ ေမြးတယ္
(ဒါရွင္တုိ႔နဲ႔ မဆုိင္ဘူးလား)
ဒုစ႐ုိက္ အထူေျပာဆံုးနဲ႔ ပ်ံက်ေတြ အေပါဆံုးကို
လႈိင္သာယာမွာ ေဖြးေနတယ္
(အဲဒါရွင္တုိ႔နဲ႔ တကယ္မဆုိင္ဘူးလား)
က်မတုိ႔ေတြထဲကတခ်ိဳ႕
ငတ္လာရင္ ဖာခံစားခဲ့ရေပမယ့္
ရွင္တုိ႔လုိ တုိင္းျပည္ကို လည္ပင္းညႇစ္ ခုိးမစားခဲ့ဘူး ...။

က်မတုိ႔ရသမွ် လစာေငြဟာ
ထမင္းနပ္မွန္ဖုိ႔ပဲ ေတြးႏုိင္ခဲ့တာပါ
ရွင္တုိ႔ ျခစ္ေကာက္ေနတဲ့ အခြန္ဘ႑ာေတြလုိ
သားေျမးတီတြတ္ ဝလင္ေရး၊
ႏုိင္ငံျခားမွာ ေက်ာင္းထားေရး၊
စိန္စီလမ္းကို ေလွ်ာက္လွမ္းေရးနဲ႔
လူသတ္လက္နက္ဝယ္ေရး ေတြးေတာင္မသိခဲ့ပါဘူး
တကယ့္တခုတည္းပါ
ထမင္းနပ္မွန္ဖုိ႔ဆုိတဲ့ တခုတည္းပါရွင္ ...။

လူစုစုျမင္ရင္ ႏုိင္ငံေရးလုပ္မယ္ထင္တဲ့
ေခါင္းမရွိတဲ့ ရွင္တုိ႔လုိလူေတြ အုပ္ခ်ဳပ္တဲ့ တုိင္းျပည္မွာ
က်မတုိ႔ဆံုးျဖတ္ခ်က္ ဘာမွမလြဲမွားခဲ့ပါဘူး ...
က်မတုိ႔ ယံုတယ္
ရွင္တုိ႔သာ ႐ူးေနတာပါ။

အဲဒီလုိအက်ဳိးဆက္ေၾကာင္ု
အဲဒီအသီးေတြ သီးခဲ့တယ္….။
အဲဒီလမ္းေပၚမွာ အဲဒီေသြးေတြ ေျမက်ဖုိ႔
ဘယ္နတ္သိၾကားကမ်ား ႏွစ္လုိေပ်ာ္ရႊင္ခဲ့ပါလိမ့္ ...
က်မတုိ႔ေတြးရင္း ေက်ာစိမ့္ဖူးေပမယ့္
တခါမွ အမွန္တရားနဲ႔ မကင္းကြာခဲ့ပါဘူးရွင့္။

ဟုတ္မွာပါေလ ...
က်မတုိ႔မွာ ေခါင္းေဆာင္မရွိဘူး
ရွင္တုိ႔မွာ ေခါင္းမရွိဘူး ...။
က်မတုိ႔မွာ ေခါင္းေဆာင္မရွိဘူး
ရွင္တုိ႔မွာ ေခါင္းမရွိဘူး ...။
က်မတုိ႔မွာ ေခါင္းေဆာင္မရွိဘူး
ရွင္တုိ႔မွာ ေခါင္းမရွိဘူး ...။
က်မတုိ႔မွာ ေခါင္းေဆာင္မရွိဘူး
ရွင္တုိ႔မွာ ေခါင္းမရွိဘူး ...။
က်မတုိ႔မွာ ေခါင္းေဆာင္မရွိဘူး
က်မတုိ႔ အိ္ပ္မက္ထဲမွာ
က်မတုိ႔ ရင္ဘတ္ထဲမွာ
အဲဒီစကားသံေတြ ဆူညံျမည္ဟည္းေနၾကပါတယ္ရွင္ ...။ ။

ႏွမတုိ႔ေရ ...

တခါတေလ တုိက္ပြဲဆုိတာရဲ႕အဓိပၸာယ္က အႏုိင္ရတာမဟုတ္ဘူး။ အရံႈးမေပးေၾကာင္း သိသာေစတာလည္း တုိက္ပြဲတခုရဲ႕ အႏွစ္သာရ၊ ဂုဏ္သိကၡာျဖစ္တယ္။ ငါတုိ႔ေတြ စုိက္ပ်ိဳးခဲ့သမွ် လူ႔သမုိင္းျဖစ္စဥ္မွာ၊ ျမန္မာ့သမုိင္း ျဖစ္စဥ္မွာ အသီးအပြင့္ေတြ ျပန္ျဖစ္လာမွာေသခ်ာတယ္။ ကြၽန္ေတာ္တုိ႔ အဘုိးအေဘး ေရနံေျမလုပ္သားေတြ၊ လယ္သမားေတာင္သူေတြလည္း သူတုိ႔ေခတ္မွာ မတရားသူတုိ႔ရဲ႕စနစ္ကို သည္းမခံႏုိင္တဲ့အဆံုး အံုးအံုးႂကြ ေတာ္လွန္ခဲ့ဖူးတယ္။ သမုိင္းမွာ ထင္ရွားက်န္ခဲ့တယ္။

အခု ကြၽန္ေတာ္တုိ႔ေခတ္နဲ႔ ပတ္သက္သက္ဆုိင္သမွ် မတရားမႈကို ေတာ္လွန္တဲ့ ေတာ္လွန္ေရးတုိင္းဟာ ကြၽန္ ေတာ္တုိ႔လက္ထဲမွာပါ။ ေသေသခ်ာခ်ာ ဆုပ္ကိုင္ခြင့္ရတဲ့တေန႔ မာန္နတ္မင္းနဲ႔လည္း ေတြ႔သင့္ကေတြ႔မယ္။ အာဏာရွင္နဲ႔ ရွင္းသင့္ကလည္း ရွင္းရမယ္။ သစၥာတရားသာမွန္ရင္ ကြၽန္ေတာ္တုိ႔ အလံမလဲဘူး။ သူတုိ႔ကို အခု တပြဲမွာ အႏုိင္မရလုိက္ေသးရင္ေတာင္ အရႈံးမေပးခဲ့ဘူး၊ ေက်နပ္ႏွစ္သိမ္႔ေနတာ မဟုတ္ဘူးဆုိတာ အနည္းဆံုး တန္ဖုိးအျဖစ္နဲ႔ သိသာေစသြားတယ္ဆိုတာ ညည္းတုိ႔ ယံုလုိက္ၾကပါ။

ႏွမတို႔တုိက္ပြဲဟာ အႏုိင္ရခဲ့တယ္ဆိုတာထက္ အဓိပၸါယ္အမ်ားႀကီးရွိပါတယ္။ ႏွမတုိ႔ရဲ႕ဆႏၵျပပြဲဟာ အာဏာရွင္ စနစ္ေအာက္က ဒုကၡပင္လယ္ေဝေနၾကတဲ့ ကြၽန္ေတာ္တုိ႔ မိဘျပည္သူအားလံုးကို ကိုယ္စားျပဳတယ္ဆုိတာ ကမၻာကသိပါတယ္။ ဆင္းရဲဒုကၡနဲ႔၊ ေသနတ္တကားကား၊ တုတ္ ဒိုင္းေတြၾကားကေန ႏွမတုိ႔ရဲ႕ ဆႏၵျပပြဲဟာ လွ လွပပ ဂုဏ္သေရရွိရွိ ဖူးပြင့္ခဲ့ပါၿပီ။

ကမၻာအရပ္ရပ္၊ ၿမိဳ႕ရြာအသီးသီးက ညီအကိုေမာင္ႏွမမ်ားခင္ဗ်ား ...

ကြ်န္ေတာ္တုိ႔တုိင္းျပည္ရဲ႕ အနိမ့္ပါးဆံုးနဲ႔ အ႐ိုးသားဆံုး ဘဝရွင္မ်ားျဖစ္တဲ့ လႈိင္သာယာက အထည္ခ်ဳပ္သမ ႏွမ၊ အမ၊ မိခင္ေလာင္းမ်ားရဲ႕ ဆႏၵျပပြဲကို တတ္ႏုိင္သမွ် ပါဝင္ကူညီေပးၾကပါလုိ႔ ေမတၱာရပ္ခံပါတယ္။ အနည္း ဆံုး ဆုေတာင္းေမတၱာပို႔ေပးၾကပါလုိ႔ တုိက္တြန္းလုိပါတယ္။

အတြင္းတည္ အုိင္းအနာမွန္သမွ် တခ်ိန္ခ်ိန္မွာ ေသြးပုပ္ျပည္ယုိ စက္စက္က်ၿပီး ေပါက္ထြက္လာၾကမွာပါ။ သစၥာတရားရဲ႕ အုိးထိန္းစက္ဟာ စတင္လည္ပတ္လုိ႔လာပါၿပီ ရင္ဆုိင္ရဲ၊ ရင္ဆုိင္ႏုိင္ဖုိ႔သာ လူႀကီးမင္းတုိ႔ အသင့္ ျပင္ထားၾကပါေတာ့လုိ႔လည္း ...။

ႏုိင္ငံျပဳသစၥာျဖင့္ ...
ရြက္သစ္
(လႈိင္သာယာဆႏၵျပပြဲမ်ားသို႔ ဂုဏ္ျပဳေရးဖြဲ႔ပါသည္)

ေမး(လ္)ေပးပို ့သူအား အထူးေက်းဇူးတင္ပါသည္ ။။

0 comments: