welcome

၈၈၈၈ ကို ဘယ္သူေတြ စခဲ့စခဲ့ ျပည္သူေတြရဲ့ စုေပါင္းပါ၀င္မွဳက အခရာက်သလို ဘယ္သူေတြေပးဆပ္ေပးဆပ္ အျဖဴအစိမ္းေလးေတြရဲ့ နီရဲတဲ့ေသြး ေတြ က အျမဲ သက္ေသ တည္ေနပါတယ္ ။

ဒီပဲယင္း ျဖစ္စဥ္ကကဲ့သို ့့ရာဇာလီအစၥေမး(လ္)ကို ေမ်ာ္သလို မေမ်ာ္မိႀကဖို ့

Friday, May 29, 2009

မနက္ ဖန္ ဒီပဲယင္းနွစ္ပတ္လည္ ေန ့ေနာ္ - အန္တီစု က အာရုေတာ္၀င္ေဆးရံုတက္ရစဥ္ က ေျပာဖူးတယ္
ဒီပဲယင္းမွာ၀ါးရင္းဒုတ္နဲ ့ရိုက္တဲ့သူေတြကိုအေရးမယူပဲ နဲ ့ က်မေဆးရံုတက္ေနရလို ့ကေလးေတြ က
ပန္းစည္းကိုင္ျပီး ဆုေတာင္း ေနတာ ဖမ္းရဲရင္ဖမ္း လိုက္ ပါ
--ဆိုျပီး က်မတို ့ကို အကာအကြယ္ေပးခဲ့ တယ္ ။
ေခါင္းေဆာင္ ကို ဘယ္သူေတြအကာအကြယ္ေပးမလဲ?

ဒီကိစၥ ကို က်မ ကိုေဆာင္းပါးေရးတင္ ပါ အမ ဆိုျပီး ျပည္ပေရာက္ NLD ျမိဳ ့နယ္ လူငယ္ တစ္ေယာက္ က
ေျပာဖူးတယ္ ခုလည္းပါတီလူငယ္တစ္ခ်ိဳ ့က အာရွေတာ္၀င္ မွာလွဳပ္၇ွားခဲ့တဲ့အဆင့္ေတာင္မေရာက္ဘူးအမ
ေရ နည္းနည္းပါးပါး ေရးပါဦးဆို လို ့ က်မ တစ္နာ၇ီအတြင္းသတိရသေလာက္ ေရးခ်လိုက္ပါတယ္။
က်မကလည္းစာေရးသာမေကာင္းတာ ေရးလိုက္ျပီဆိုရင္ အားမနာလွ်ာမက်ိဳး ေရးတက္တဲ့အက်င့္ရွိေလ
ေတာ့ မေရးရင္လည္းမေရးတာေကာင္းတယ္ ေရးမယ္ ဆိုရင္ေတာ့ ---ဒီလိုပဲေပါ့

ဒီပဲယင္း ျဖစ္ ျပီဆိုတာနဲ ့ က်မ ညတြင္းခ်င္း သမိုင္း ဘုရားလမ္း အေဆာင္ကေန ျမိဳ ့ထဲ က ရဲေဘာ္ေတြဆီ
ေျပးထြက္ခဲ့တယ္ တို ့တစ္ေတြဘာလုပ္ ႀကမလဲေပါ့ ။ ပါတီမွာ သိတ္ တက္ႀကြျပီးအရည္အေသြးရွိတဲ့လူငယ္
ေတြကို ၂၀၀၂ နွစ္ကုန္ က်မ ေထာင္ က ထြက္ေတာ့ ရင္းနွီးခြင့္ရျပီး စုစည္းမိခဲ့ႀကတယ္ ။ သူတို ့ေတြ က်မ
ထက္ ပညာတက္တယ္ အေတြးအေခၚက်မထက္ ေရွ့ကိုသြားေနတယ္ တကယ့္ကို အျမင္က်ယ္တဲ့ လူငယ္
ေတြပါ ။အေတြ့အႀကံုနဲ ့ေက်ာ္ျဖတ္မွဳ မ်ားတဲ့က်မ ကို သူတို ့ ဦးေဆာင္ခြင့္ အျမဲလို ေပးခဲ့ႀကတယ္ ။ အဲဒီ့လူ
ငယ္အားလံုးဟာ ျမိဳ ့နယ္ေခါင္းေဆာင္ေတြႀကည့္ပါ ။

ဒီေတာ့ ဒီအင္အားရွိတယ္ေပါ့ - တို ့တစ္ေတြထြက္တိုက္မွရမယ္ ဆိုတာ တစ္ျပိဳင္နက္ ေတြးမိ ခံစားမိျပီး
မနက္ ကို တစ္ေနရာမွာ မီတင္ေခၚလိုက္ ႀကတယ္ အဲဒီ့မွာက်မတို ့ေျခလွမ္းေတြကို တြန္ ့သြားေစမဲ ့ကိစၥ
ရပ္တစ္ခု လူငယ္ထုထဲကို တစ္ေယာက္က ပစ္သြင္းလိုက္တယ္ ဘာလဲဆိုေတာ့ - ၂၀၀၃ ဇြန္ ၆ရက္ေန ့
ကို ရာဇာလီအစၥေမး ျမန္မာျပည္ကိုလာမယ္
အန္တီတို ့တို ့ကို ရိုက္နွက္ဖမ္းဆီးထားတဲ့ကိစၥ ေျဖရွင္းမွာ
အေသအခ်ာပဲ လူငယ္ေတြကြ်ံလို ့မွားသြားရင္ အင္တာေနရွင္နယ္ က ၀င္မဲ့ကိစၥ ထိခိုက္သြားမယ္ ရာဇာလီ
ကိုေစာင့္ပါဦးတဲ့ အဲလိုတားတဲ့သူက ေစတနာပါပါတယ္ ခုေထာင္ထဲ ေရာက္ေနလို ့သူ ့နာမည္ေတာ့
မေဖၚျပေတာ့ပါဘူး သူလည္းထင္ခဲ့မိတာကိုး

ဒီလို ဒါ့ေႀကာင့္ ရယ္ က်မတို ့ေခါင္းေဆာင္အရိုက္အနွက္ခံ အလုပ္ႀကံ ခံရတဲ့ကိစၥအေပၚမွာ အင္တာေန
ရွင္နယ္ ကိုေစာင့္ခဲ့လို ့အလြဲႀကီးလြဲခဲ့ဖူးပါတယ္ ။အဲဒီ့လူငယ္ေတြ မတိုက္ရဲပါဘူးကြာ လို ့မေျပာနဲ ့ခု သူတို ့
အားလံုးနီးပါး နွစ္နွစ္ဆယ္ေက်ာ္ ေထာင္က်သြားခဲ့ႀကပါျပီ ။


ရာဇာလီကို ဇြန္ ၆ ဘာမ်ားလုပ္ေပးမလဲ ေစာင့္ တာ ၂၀၀၃ ဇြန္ ၆ သာေက်ာ္သြားတယ္ --

"ရာဇာအစၥေမး(လ္)ရန္ကုန္ေရာက္ေနျပီ

ရာဇာလီအစၥေမး(လ္) ဘန္ေကာက္ေရာက္ ေနျပီ

ရာဇာလီအစၥေမး(လ္) အေမရိကေရာက္ေနျပီ
ဆိုျပီး ေထာင္ထဲ ကေန ေမ်ာ္ေနႀက ႀကားေနႀကရပံု (ျပီးေတာ့ ဘာမွမဟုတ္တာကို) ဟာသေနွာျပီး
ကိုမင္းကိုနိုင္ေျပာသလိုပါပဲ

က်မတို ့လည္း ေသြးပူေနတုန္း အင္အားကို အင္တာေနရွင္နယ္အားေမ်ာ္ ျပီးထိမ္းလိုက္မိလို ့ ဒီပဲယင္း
ကိစၥ ဘာမွျဖစ္မလာခဲ့ရပါဘူ း ။ လူငယ္ဆိုေတာ့ နည္းလမ္းရွာျပီးေတာ္လွန္ဖို ့ပဲ စဥ္းစားခဲ့ႀက တာေပါ့။
တို ့လူငယ္ေတြဘာလုပ္ႀကမလဲ စည္းေ၀းလိုက္ေတာ့ သန္းေရႊကိုစာပို ့မယ္ ပါတီလူငယ္ေတြရသေလာက္
စုျပီးလက္မွတ္ထိုးမယ္ ဆိုတဲ့ဆံုးျဖတ္ခ်က္ က်တယ္ ။

က်မသတိထားမိသေလာက္ေတာ့ ဒီေလာက္ခက္ခဲႀကပ္တည္းေနတဲ့အခ်ိန္မွာ က်မတို ့ပါတီလူငယ္
အင္အားသာ လမ္းမေပၚ ဘုရားေပၚလက္ဖက္ရည္ဆိုင္ေတြမွစုဖြဲ ့မွဳ ရွိခဲ့တာပါ ။
သန္းေရႊဆီစာပို ့ရတဲ့အခက္အခဲကို ခု အေမရိကေရာက္ေနတဲ့ ကမာရြတ္လူငယ္တာ၀န္ခံတစ္ဦးျဖစ္တဲ့
ကိုစိုးသန္း ဆိုေမ့နိုင္မွာမဟုတ္ပါဘူး။က်မကမွတ္ပံုတင္မရွိဘူး သူ ့မွတ္ပံုတင္ နဲ့စာတိုက္ႀကီးမွာနွစ္ေယာက္
Register လုပ္ရတာရင္ထဲမွာေတာ့တဒိတ္ဒိတ္ရယ္နဲ ့ အဲဒီအခ်ိန္ မွာ ေထာင္ထြက္ နွစ္ေယာက္ျဖစ္တဲ့
ကိုစိုးသန္းနဲ ့က်မ ဟာ ကံမေကာင္းရင္ ဒီေနရာကေနပဲ ေထာင္ထဲျပန္၀င္ရမယ္ ဆိုတာ နားလည္ျပီး
သားပါ။ စာတိုက္၀န္ထမ္း က စာကိုယူျပီး ခ်က္ခ်င္း Register မလုပ္ ေပးပဲေစာင့္ခိုင္းျပီး အထဲ၀င္
သြားေတာ့ က်မ ေခါင္းနည္းနည္းႀကီးသြားပါတယ္ စိုးသန္းစိတ္ထဲ မွာလည္း က်မေလာက္ မျဖစ္ရင္
ေတာင္ စိုးရိမ္မွဳေတာ့ ရွိေနမွာပါ ။ ဒါဟာ ဒီပဲယင္းျဖစ္ ျဖစ္ ျပီးခ်င္း ပါတီလူငယ္ ေတြရဲ့ပထမဆံုး
လွဳပ္ရွားမွဳစလိုက္တာပါ လူငယ္ေတြက ထင္တာထက္ စည္းရံုးႀကပါတယ္ ရန္ကုန္တတိုင္းလံုးအျပင္
ဧရာ၀တီ။ပဲခူး တို ့ကပါ ဆက္သြယ္လာျပီး ကုလသမဂၢအတြင္းေရးမွဳး မစၥတာကိုဖီအာနန္ ဆီစာပို ့
တယ္ ။ အာစီအမ္ အဖြဲ ့ကိုစာပို ့တယ္ ။ ေအပတ္ အစည္းအေ၀းကိုစာပို ့တယ္ ။

သာမာန္ စာမဟုတ္ပါဘူး ေဒၚေအာင္ဆန္းစုႀကည္ ကိုဒီပဲယင္း မွာလုပ္ႀကံမွဳကိုအေရးယူေပးဖို ့တင္ျပတဲ့
လူငယ္ထုလက္မွတ္ေတြနဲ ့စာေတြပါ ။ ဒီလွဳပ္၇ွားမွဳေတြအားလံုးအတြက္ အမ်ားဆံုးတာ၀န္ယူေဆာင္ရြက္ခဲ့
သူေတြထဲမွာ ခုေထာင္ ၂၀ နွစ္နဲ့အထက္ က်ေနတဲ့ ကိုသူရိန္ေအာင္ နဲ့ကိုေက်ာ္ေက်ာ္ ပါ ဒါ့အျပင္ ပါတီလူငယ္
အေဟာင္းထဲက ရံေရႊလည္းတက္တက္ႀကြႀကြ ပါ၀င္ဦးေဆာင္ခဲ့ပါတယ္ ။

ဒီလိုအျမဲတေစ လွဳပ္ရွားမွဳ အတြက္ျပင္ဆင္ေနတဲ့ လူငယ္ေတြ ရဲ့နွလံုးသားထဲကို ေဒၚေအာင္ဆန္းစုႀကည္
အာရွေတာ္၀င္ေဆးရံုတက္ရတဲ့သတင္းဆိုး၀င္လာပါေတာ့တယ္ အားလံုးလိုလိုမ်က္ရည္ေတြစို ့လို ့ ရယ္ေပါ့ ။
က်မခ်က္ခ်င္းအာရွေတာ္၀င္ ေဆးရံုကိုေျပးေတာ့ ဟုတ္ေနပါသည္။ေဒါက္တာတင္မ်ိဳး၀င္း အန္တီ့ကိုခြဲစိတ္ျပီး
Major Operation ျဖစ္ျပီး သံုးနာရီေလာက္ခြဲစိတ္လိုက္ရတယ္ ဆိုတဲ့အေႀကာင္း သတင္းစာရွင္းလင္းဖို ့
ဆင္းလာခ်ိန္မွာ က်မနဲ့အတူလူငယ္အနည္းငယ္ သာရွိတာ က်မရင္ ထဲအေတာ္နာက်င္သြားခဲ့ပါတယ္ ။
(အာရွေတာ္၀င္ေဆးရံုေရွ့မွာ အန္တီ့အမွာစကား ေဒါက္တာမွတဆင့္)

ကိုယ့္ေခါင္းေဆာင္တစ္ေယာက္လံုးခြဲစိတ္ေနရခ်ိန္မွာပါတီ က ရန္ကုန္တတိုင္းလံုးေတာ့အနည္းဆံုးရွိေနသင့္
ပါတယ္ ။ ထားပါေတာ့ သတင္းအဆက္ျပတ္တယ္ပဲ ဒါေပမဲ ့ ေနာက္ေန ့ေနာက္ေန ့ေတြမွာေရာ--------?
ဒါ့ေႀကာင့္ က်မ တို ့ အာလိန္ငါးဆင့္ ဘုရားမွာ မီတင္ထိုင္ျပီး ဆႏၵျပ ဖို ့ဆံုးျဖတ္ခဲ့ႀကပါတယ္ ဆႏၵျပတယ္
ဆိုတာဒီမိုကေရစီရဲ့ ေလးနက္တဲ့အနွစ္သာရတစ္ခုပါ ။အန္တီေဆးရံုတက္ရတဲ့အတြက္ အန္တီ့အတြက္
ဆုေတာင္းေနတယ္ ဆိုျပီး ျမိဳ ့နယ္လူငယ္တာ၀န္ခံ ၂၀ နီးပါးဟာ ေျမႀကီးမွာ တင္ပလႅင္ေခြ ထိုင္ျပီး
Silence Strike လုပ္ခဲ့ႀကပါတယ။

အဲဒီမွာ ပါတီရဲ့တိုင္းတာ၀န္ခံဆရာ၀န္တစ္ေယာက္ေရာက္လာျပီး က်မ ကို တားပါတယ္။ဒီ့အျပင္ ေအာက္ဗမာ
ျပည္လူငယ္တာ၀န္ခံအေဟာင္း ကိုခင္ထြန္း ဆိုသူ (စစ္အုပ္စုကိုက်ေနာ္တို ့အစိုးရပါလို ့အင္တာဗ်ဴးလုပ္သြားခဲ့တဲ့)
က က်မ ကို ပါတီ က အေရးယူရလိမ့္မယ္ လုပ္ပိုင္ခြင့္မရွိပဲလုပ္ လို ့ဆိုျပီး “ဆႏၵျပတာပဲ လုပ္ပိုင္ခြင့္လိုေသးလားရွင္”

အဲဒီ့မွာ တစ္ခ်ိဳ ့ ရံုး၀န္ထမ္းသဖြယ္ ပါတၤီ မွာရွိေနသူေတြ ေနာက္ဆုတ္သြားပါတယ္။ လူငယ္အမ်ိဳးသမီး
အသစ္တစ္ခ်ိဳ ့က်မ ကိုအတိုက္အခံလုပ္လာပါတယ္ အန္တီကခြဲစိတ္ထားတဲ့ဒဏ္ရာႀကီးနဲ့ ကို အန္တီပို ျပီး
စိတ္ထိခိုက္ေအာင္က်မ္းမာေရးထိခိုက္ေအာင္မလုပ္သင့္ဘူးဆိုတဲ့အသံေတြ မ်ိဳးစံုထြက္လာပါတယ္ ။

(ကေလးေတြကိုေတာ့ နိုင္ငံေရးနားမလည္လို ့ပဲေလလို ့က်မနားလည္ေပးျပီး) အေရးယူမယ္ဆိုတဲ့ လူငယ္
ေခါင္းေဆာင္ နာမည္ခံသူေတြ ကိုေတာ့က်မ ဂရုကိုမစိုက္ ခဲ့ပါဘူး “ျပီးမွပါတီက ထုတ္ထုတ္ေလ ခုပြဲျဖစ္
ေအာင္လုပ္မယ္” ဆိုတဲ့စိတ္ပိုင္းျဖတ္ျပီး အာရွေတာ္၀င္ေရွ့ ကဆႏၵျပ မွဳ ကို ဆက္လုပ္ခဲ့ႀကပါတယ္ ။

အာဏာပိုင္ေတြဘာလုပ္ရမွန္းမသိပါဘူး ။ေဒါက္တာတင္မ်ိဳး၀င္းကိုညွိပါတယ္ မလုပ္ႀကဖို ့ေပါ့ ဆရာက
အန္တီ့သေဘာထားေမးေတာ့ ကေလးေတြခုလို ဆုေတာင္းဆႏၵျပဳေနတာ အန္တီေထာက္ခံတယ္
ေျပာပစ္လိုက္ပါတယ္ ။က်မတို့လည္းတေန ့ထက္တေန ့အဆင့္တိုးျပီး မတ္တပ္ရပ္ အန္တီ ့ဓါတ္ပံုကိုင္
စာတန္းေတြေရးျပီး ကိုင္တာမ်ိဳးေတြတိုးလုပ္လာခဲ့ပါတယ္။

အင္အားေတြလည္းတေန ့ထက္တေန ့ပိုပို တိုးလာခဲ့ပါတယ္ က်မတို ့ဆုေတာင္းရာမွာကိုင္ထားတဲ့ပန္း
ေတြကိုေဒါက္တာတင္မ်ိဳး၀င္းက လာယူသြားျပီး အန္တီ့ဆီပို ့ပါတယ္ အန္တီက က်မတို ့နဲ ့အတူေရာက္
လာတဲ့ပရိတ္သတ္ကိုမုန္ ့ေတြ ျပန္ပို ့ေပးပါတယ္ ။

အာရွေတာ္၀င္ေဆးရံု ေရွ့ လမ္းမက ကားတန္းေတြ ကက်မတို ့ကိုအားေပးခဲ့ႀကတယ္ တစ္ခ်ိဳ ့အစိုးရ
အရာရွိအရာခံေတြရဲ့ေထာက္ခံမွဳေတာင္က်မတို ့ရခဲ့ ပါတယ္။ ဒါကို လန္ ့ျဖန္ ့ေနတဲ့အာဏာပိုင္ေတြက
အခ်ဳပ္ကားကို မလွမ္းမကမ္းမွာရပ္ျပီး ဖမ္းမယ္ ဆီးမယ္ျခိမ္းေျခာက္ လူစုခြဲခိုင္း ေဆးရံုေပၚမွာရွိတဲ့
အန္တီကတဆင့္တားျမစ္ခိုင္းတာလုပ္တဲ့အခါ
“ဒီပဲယင္းမွာ၀ါးရင္းဒုတ္နဲ ့ရိုက္တဲ့သူေတြကိုအေရးမယူပဲ နဲ ့ က်မေဆးရံုတက္ေနရလို ့ကေလးေတြ
က ပန္းစည္းကိုင္ျပီး ဆုေတာင္း ေနတာ ဖမ္းရဲရင္ဖမ္း လိုက္ ပါ”
လို ့အန္တီ ေျပာတဲ့အခါ ေထာက္လွန္း
ေရးတြန္ ့သြားေတာ့တာပါပဲ။

က်မတို ့ရဲ့တာ၀န္ယူမွဳတာ၀န္ခံမွဳကို ေဒါက္တာတင္မ်ိဳး၀င္းေရာ ေဒၚေအာင္ဆန္းစုႀကည္ပါ ရပ္တည္ေပး
ခဲ့ႀကတာနမူနာ တစ္ခုအေနနဲ ့က်မတင္ျပတာပါ။က်မတို ့တေတြျပည္ပကေန အလကားတြန္းအားေပး
ျပီးေအာ္ေနတာ မဟုတ္ပါဘူး က်မ တို ့ေက်ာ္ျဖတ္ ခဲ့ က်မ တို ့ ကိုယ္တိုင္ ဦးစီးဦးေဆာင္လုပ္ျပီး ေထာင္
နွဳတ္ခမ္းေတြ နင္း ခဲ့တဲ့အေတြ ့အႀကံုေတြ အရ စည္းလံုးျခင္းရဲ့အင္အားရယ္ ေနာက္ျပီး သိတ္ေတြးတက္
္ေႀကာင္တက္တဲ့သူေတြေႀကာင့္ ရာဇာလီအစၥေမး(လ္) ကိုေမ်ာ္သလို မ်ိဳးေနာက္က်ခဲ့ရတာေတြရွိသလို
ပါတီထဲ က ဓါးလွံေတြ ေနရာမတ္သူေတြ ရဲ့ ထိမ္းခ်ဳပ္မွဳေအာက္မွာ က်မတို ့ပန္းတိုင္နဲ့ ရည္ရြယ္ခ်က္
ေပ်ာက္သြားလို ့မျဖစ္ပါဘူး။

ေနာက္ ထပ္တစ္ခုေျပာခ်င္ တာက ေဒၚေအာင္ဆန္းစုႀကည္ဟာ လူငယ္ကိုသိတ္ယံုတယ္သိတ္ကိုအားကိုး
တယ္ လူငယ္ကို ဘယ္ေတာ့ မွမကြ်ံ နဲ့မေျပာဘူး ေစတနာမွန္ရင္ ညႊန္ႀကားခ်က္
ေတာင္းစရာေတာင္မလိုဘူးဆိုတာ ၁၉၉၆ ဒီဇင္ဘာလ ၄ ရက္ေန ့ က ပါတီရုံးမွာ လူငယ္အားလံုးကို
စုရံုးေစျပီးေျပာခဲ့တယ္ ေျပာျဖစ္ တဲ့အေႀကင္းရင္းကလည္း ၁၉၉၆ ေက်ာင္းသားဆႏၵျပမွဳမွာပါတီလူငယ္
က်မတို ့အေနဲ့ ပါ၀င္သင့္မသင့္ ညႊန္ႀကားခ်က္ေတာင္းမိလို ့ “အလုပ္မလုပ္ခ်င္ရင္ညႊန္ႀကားခ်က္ကို
ေတာင္းႀကတယ္” “ ဗိုလ္ခ်ဳပ္တို ့လက္ထက္ က လူမိုက္အလိုရွိတယ္”
ဆိုတာ ကိုသာဓက
ျပျပီးေျပာခဲ့တယ္ လူမိုက္ဆိုတာ တိုင္းျပည္အတြက္ မိုက္မိုက္မဲမဲ အသက္ေပး ရဲတာမ်ိဳး ကိုဆိုလိုတာပါ ။

ဒါေႀကာင့္ ပါတီလူငယ္ေကာေက်ာင္းသားလူငယ္ေတြကိုပါ လူငယ္ဘ၀ဟာရဲရင့္ဖို ့ တက္
ကုန္လႊင့္ဖို ့အသင့္ဆံုးအခ်ိန္ပါ ။က်မတို ့လည္း မိုက္မိုက္မဲမဲတက္ကုန္လႊင့္ ခဲ့ႀကတာပါပဲ အျပင္ကေနေရး
ေျပာေနလို ့ မင္းတို ့လာလုပ္ပါလား ေျပာရင္ ေဆာရီးပါ က်မ တို ့ ေက်ာင္းသားဘ၀ ေျပာက္က်ား နည္း
ပါတီ၀င္ဘ၀ မွာလည္း အဟိ ံသ နည္း ေတြ လုပ္ခဲ့ျပီးျပီ ေထာင္က်တာနဲ့အခ်ဳပ္ ဘ၀ေတြ အႀကိမ္ႀကိမ္ ရွိျပီး
ေနလို ့ မ်ိဳးဆက္သစ္ေတြကိုလည္း တိုက္တြန္းတယ္ အားေပးတယ္ လုပ္သင့္တဲ့ပံုစံေတြ ေျပာျပပါတယ္။

ဆရာေတာ့မဟုတ္ေခါင္းေဆာင္းလည္းမဟုတ္ပါဘူး က်မတို ့ကိုယ္တိုင္လည္းတာ၀န္ လံုး၀မေႀကေသးဘူး
ဆိုတာသိေနပါတယ္ ။ဒါေႀကာင့္ မ်ိဳးဆက္သစ္ေတြကိုပဲ က်မ တို ့အားကိုးပါရေစ ရဲရင့္တက္ႀကြျပတ္သား
ထက္ျမတ္ႀကပါ ေထာင္ဆိုတာ မင္းဆိုးမင္းညစ္အုပ္ခ်ဳပ္တဲ့တိုင္းျပည္မွာ သူရဲေကာင္းေတြရဲ့ျပတိုက္ပါပဲ။
ရာဇာလီကိုေမ်ာ္သလို ဘန္ကီမိုး တို ့အိုဘားမား တို ့ကိုမေမ်ာ္ ပါနဲ ့ ေခတ္တေခတ္မွာ သူရဲေကာင္း
တစ္ေယာက္ပဲ ထြက္ တဲ့က်မတို ့တိုင္းျပည္ရဲ့ သူရဲေကာင္း ေဒၚေအာင္ဆန္းစုႀကည္အတြက္ မနက္ဖန္
ဒီပဲယင္း(၃၀) ကို ျပန္လည္စိန္ေခၚတဲ့အေနနဲ ့ တစ္နိုင္ငံလံုး စုရံုးႀကပါ။အန္တီကေလ လူငယ္ေတြ
ဘာမ်ားလုပ္ေနလဲ ညမအိပ္နိုင္ပဲေတြးေနတာ သူေမ်ာ္လင့္တာ အနာဂတ္ကို ပိုင္တဲ့ လူငယ္ေတြရဲ့
ေႀကြးေက်ာ္သံ နဲ ့ အာဏာရွင္ ကို ျဖဳတ္ မဲ့ လူငယ္ထု လက္ ပဲ -- ဒီနွစ္ဟာ က်မတို ့အတြက္ စနစ္ေျပာင္း
ေတာ္လွန္ေရးအျပီးသတ္ရမဲ့နွစ္ ျဖစ္မွာအေသအခ်ာပါ ။

အာရွေတာ္၀င္ ေရွ့ ဆႏၵျပမွဳကို တာ၀န္ယူေရးသားပါသည္
ေမအိခင္(လယ္ေ၀း)

0 comments: